loading...

مطالب کاربردی و آموزشی

متأسفانه، نوزادان با کتابچه راهنمای مالک همراه نیستند، و این به مسائل بارداری نیز گسترش می یابد. کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود تا هم کودک در دوران بارداری ایمن بماند و هم برای تولد ن

رامین بازدید : 42 چهارشنبه 04 اسفند 1400 نظرات (0)

متأسفانه، نوزادان با کتابچه راهنمای مالک همراه نیستند، و این به مسائل بارداری نیز گسترش می یابد. کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود تا هم کودک در دوران بارداری ایمن بماند و هم برای تولد نهایی نوزاد آماده شود. این نکات را دنبال کنید تا بارداری خود را سریع تر کنید.

 

یک برنامه روتین قبل از خواب برای خواب بهتر در دوران بارداری ایجاد کنید. اگر هر شب برنامه منظمی داشته باشید، بدن شما از زمان خواب بیشتر آگاه خواهد شد. قبل از خواب ماساژ شانه، دوش آب گرم یا خواندن داستان های کوتاه را امتحان کنید.

 

بسیاری از زنان حالت تهوع صبحگاهی را تجربه می کنند، که حداقل یک احساس تهوع است که در برخی موارد می تواند شدیدتر باشد و شامل حالت تهوع و استفراغ باشد. برخی از زنان چیزهای زیادی را امتحان می کنند و هیچ آرامشی پیدا نمی کنند. با این حال، برخی دیگر دریافتند که خوردن وعده‌های غذایی کوچک در طول روز کمک می‌کند، مانند اجتناب از غذاهای تند و پرچرب. اغلب اوقات با ریختن یک آب نبات سفت در دهان تسکین پیدا می کند.

 

در کلاس زایمان شرکت کنید. این کلاس ها به شما کمک می کند تا نزدیک به پایان بارداری تان نزدیک شوید. آنها دقیقاً به شما یاد می دهند که انتظار چه چیزی را داشته باشید، و شریک زندگی شما باید با آن همراه باشد. احتمالاً فیلمی از زایمان شخصی را تماشا می‌کنید، تمرین‌های تنفسی جدید زیادی یاد می‌گیرید و احتمالاً با دوستان جدیدی نیز آشنا خواهید شد.

 

برخی از زنان در دوران بارداری واکسن آنفولانزا را انتخاب می کنند. هنگام بارداری، سیستم ایمنی ضعیف می شود و احتمال ابتلا به آنفولانزا را برای شما افزایش می دهد. این برای شما و جنین خطرناک است.

 

در دوران بارداری مقدار زیادی میوه بخورید. بسیاری از زنان در طول روز از محصولات کافئین دار انرژی بیشتری دریافت می کنند. از آنجایی که مصرف آنها در دوران بارداری توصیه نمی شود، به جای آن از میوه استفاده کنید. افرادی که موز و سیب مصرف می کنند، اغلب متوجه افزایش سطح انرژی خود می شوند. این از قندهای طبیعی موجود در این میوه ها ناشی می شود.

 

ورزش را ادامه دهید، حتی پس از پایان بارداری و بچه دار شدن. به احساس خود توجه کنید و آن را آهسته انجام دهید، اما تا جایی که می توانید فعال باشید. تناسب اندام بعد از تولد به شما کمک می کند تا سریعتر از عوارض بارداری و زایمان بهبودی پیدا کنید.

 

اطمینان حاصل کنید که با شریک زندگی خود (اگر دارید) در مورد احساسات و نیازهای خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است بدانید که برای اینکه احساس کنید مورد حمایت قرار می گیرید، باید بیشتر مورد لمس قرار بگیرید یا دوست داشته باشید، اما آنها این کار را نمی کنند. قبل از اینکه بتوانید انتظار دریافت آن را داشته باشید، باید به آنها بگویید چه چیزی نیاز دارید.

 

در دوران بارداری هر روز صبحانه بخورید و آن را به یک صبحانه سالم تبدیل کنید. اگر وعده های غذایی خود را حذف کنید، ممکن است قبل از زمان ناهار احساس خستگی کنید. کودک شما 12 ساعت بعد از تولد غذا نمی خورد، تا زمانی که هنوز در شکم شما هستند، او را مجبور نکنید تا این مدت طول بکشد.

 

به محض اینکه متوجه شدید باردار هستید، مصرف هرگونه کنترل بارداری را متوقف کنید. اگر نتوانسته است از بارداری شما جلوگیری کند، نمی خواهید در دوران بارداری آن را ادامه دهید. اثرات منفی زیادی بر سلامتی نوزاد دارد و هر چه زودتر آن را متوقف کنید، شانس بهتری برای سلامتی نوزاد بیشتر می شود.

 

هر چه زودتر لباس بارداری خود را بپوشید. اکثر زنان می خواهند تا آنجا که ممکن است آن را به تعویق بیاندازند اما یک واقعیت مهم را درک نمی کنند. لباس های بارداری بسیار راحت هستند. همانطور که بدن شما در حال تغییر است، حساس تر می شود و لباس های معمولی شما بیشتر و بیشتر ناراحت می شوند. سوئیچ را ایجاد کنید و به بدن خود استراحت دهید.

 

قبل از به دنیا آوردن فرزندتان، برای ایجاد یک برنامه مراقبت از کودک، با طرف مقابلتان صحبت کنید. بسیاری از والدینی که اولین بار هستند متوجه می شوند که در نهایت یک نفر بیشتر مراقبت از نوزاد را انجام می دهد. وقتی برنامه ای برای مراقبت داشته باشید، هر دو موافق هستید.

 

حلقه هایی که دارید را بردارید. اگر در دوران بارداری گرم باشد انگشتان شما متورم می‌شوند و آخرین چیزی که می‌خواهید حلقه‌ای است که کنده نشود و مجبور باشند آن را قطع کنند. همچنین مهم است که هر گونه سوراخ ناف را بردارید تا دچار پارگی یا پارگی نشوید.

 

مهم است که به محض اینکه فکر می کنید احتمال بارداری وجود دارد، آزمایش بارداری خانگی انجام دهید. بسیاری از زنان نمی دانند که حتی اگر باردار هستید امکان پریود شدن وجود دارد. انجام تست بارداری یکی از راه‌هایی است که می‌توانید واقعاً بدانید باردار هستید یا نه. آنها را می توان در هر داروخانه خریداری کرد.

 

اگر در دوران بارداری با خوابیدن مشکل دارید، ممکن است بخواهید یک بالش زیر یک طرف کمر خود قرار دهید و به آن سمت دراز بکشید. همچنین، قرار دادن بالش بین زانوها و فشار دادن زانوها به هم می تواند مفید باشد. اگر هنوز مشکل خواب دارید، بالش هایی وجود دارد که می توانید فقط برای بارداری تهیه کنید.

 شما می توانید برای خرید سیسمونی ارزان به سایت نی نی روز ایران مراجعه کنید.

یک دولا را استخدام کنید تا در تحویل به شما کمک کند. دولا زنی است که از مادران باردار حمایت می کند. اکثر دولاها هم حمایت عاطفی را ارائه می دهند و هم به داشتن خواسته های یک زن باردار برای زایمان طبیعی کمک می کند.

همیشه از مرکز زایمان خود بخواهید قدم بزنید. این برای مادران بار اول مهمتر است، بنابراین آنها می دانند که چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند. همچنین زمانی که زمان زایمان فرا می رسد می تواند به شما کمک کند، زیرا شما ایده ای در مورد اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد و کجا باید بروید، خواهید داشت.

 

در دوران بارداری شنا کنید. گاهی اوقات فکر پوشیدن لباس شنا در اواخر بارداری نامطلوب به نظر می رسد، با این حال، پاداش هایی که می توانید از شنا دریافت کنید می تواند ارزش آن را داشته باشد. آب برای تحمل وزن اضافی بدن که حمل می کنید فوق العاده است، در حالی که برخی از دردهای عضلانی را که با آن سر و کار دارید تسکین می دهد. شنا شما را برای سلامتی خود فعال می کند.

 

بارداری دوران سختی است. شما باید مسئولیت های مختلف را در یک چارچوب زمانی محدود انجام دهید. به کار بردن نکاتی که به تازگی خوانده اید به شما کمک می کند تا مجموعه گیج کننده ای از توصیه ها و الزامات را مرتب کنید و به شما کمک می کند تا اقدامات لازم را انجام دهید تا کودکی سالم و شاد داشته باشید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ مطالب آموزشی قرار داده می شود. خوشحال می شیم ما رو دنبال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 1,622
  • بازدید کلی : 6,652