loading...

مطالب کاربردی و آموزشی

  تازه کردن فرش خانه شما می تواند کار سختی باشد، مگر اینکه متخصصانی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند! بهترین روش انجام این کار و نتایج شگفت انگیزی که با مشاوره در مقاله زیر حا

رامین بازدید : 56 چهارشنبه 20 مهر 1401 نظرات (0)

قالیشویی کوروش

 

تازه کردن فرش خانه شما می تواند کار سختی باشد، مگر اینکه متخصصانی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهند! بهترین روش انجام این کار و نتایج شگفت انگیزی که با مشاوره در مقاله زیر حاصل خواهد شد را بیاموزید. وقتی دیدید حرفه ای ها چه کاری می توانند انجام دهند، ممکن است دیگر هرگز سعی نکنید خودتان آن را انجام دهید.

 

تمیز کردن یک اتاق با تقسیم آن به ربع بسیار ساده تر است. این اطمینان حاصل می کند که از یک منطقه دو بار عبور نکنید. جارو کشیدن مرتب فرش به شما کمک می کند آن را تمیز و تازه نگه دارید و مجبور نخواهید بود که اغلب با یک قالیشویی حرفه ای تماس بگیرید.

 

به یک شرکت اجازه ندهید هنگام تمیز کردن فرش شما از گرمای بیش از حد استفاده کند. گرما اغلب می تواند به کیفیت فرش آسیب برساند، به خصوص در فرش هایی با رنگ زیاد یا مواد ظریف. این امر به ویژه در هنگام از بین بردن لکه صادق است.

 

در حالی که ممکن است بتوانید از یک شرکت جدیدتر نرخ بسیار خوبی در قالیشویی دریافت کنید، ممکن است ایده خوبی برای شما باشد که با کسانی که تجربه دارند کار کنید. شما نمی خواهید کسی برای رفع مشکل به خانه شما بیاید و به دلیل نداشتن دانش کافی اوضاع را بدتر می کند.

 

قبل از موافقت با استخدام یک شرکت، از آنها بپرسید که آیا بیمه دارند یا خیر. در واقع، حتی ممکن است عاقلانه باشد که مدرک بیمه بخواهید. شرکتی هر چقدر هم که خوب باشد، حوادثی پیش می آید و اگر بیمه نداشته باشند، باید از جیب خود خسارت را بپردازید.

 

اطمینان حاصل کنید که شرکت قالیشویی که استخدام می کنید آدرس واقعی و فیزیکی دارد.  قالیشویی کوروش یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های ارائه خدمات شست و شو فرش است. می توانید با مراجعه به سایت قالیشویی کوروش با مشاورین این شرکت صحبت کنید.  در صورت بروز مشکل باید به آدرسی برای مکاتبه دسترسی داشته باشید. شرکتی را استخدام نکنید که فقط شماره صندوق پستی را در اختیار شما قرار دهد.

 

از شرکت قالیشویی بپرسید که آیا قبل از شروع فرآیند تمیز کردن، جاروبرقی می کشند یا خیر. بسته به این عامل تفاوت زیادی در نتیجه کار وجود دارد. اگر به شما می گویند که این کار را نمی کنند، باید با شخص دیگری تماس بگیرید. شما می خواهید که کار به بهترین نحو ممکن انجام شود.

 

همیشه از یک شرکت نظافتی بالقوه بپرسید که چه مدت عملیاتی بوده است. بدیهی است که بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که تا حدودی در تمیز کردن فرش تجربه داشته باشد. نه تنها آنها به احتمال زیاد می دانند که چه کاری انجام می دهند، بلکه می توانید با مشتریان قبلی مشورت کنید تا میزان رضایت آنها را از شرکت ارزیابی کنید.

 ارزانترین قالیشویی در تهران

ارزانترین همیشه بهترین نیست. احتمال زیادی وجود دارد که از نتایج ناراضی باشید. آن شرکت یا می‌تواند کار با کیفیت پایینی انجام دهد یا ممکن است هزینه‌های اضافی را بپردازد که شما تا زمانی که انجام نشوند از آن مطلع نخواهید شد. قیمت فقط باید در درجه دوم نسبت به کاری که انجام خواهند داد در نظر گرفته شود.

 

تبلیغات دهان به دهان یکی از بهترین راه‌هایی است که شرکت‌های قالیشویی خوب بیشترین کسب و کار را به دست می‌آورند. به همین دلیل است که باید از اطراف بپرسید تا ببینید دوستان، خانواده و همسایگان شما از چه شرکتی برای این سرویس استفاده می کنند. در صورت ارائه جایزه به آنها بگویید چه کسی شما را معرفی کرده است.

 

هرگز از یک محصول جدید بر روی فرش خود بدون آزمایش آن استفاده نکنید. برخی از مواد شیمیایی می توانند باعث ایجاد لکه بر روی فرش های خاص شوند و برخی دیگر می توانند باعث تخریب مواد شوند. همیشه یک نقطه را در گوشه ای آزمایش کنید و قبل از استفاده از آن برای تمیز کردن لکه، بگذارید چند ساعت بماند تا خطر خراب شدن کامل فرش خود را نداشته باشید.

 

همیشه چاپ ریز روی هر کوپنی که از یک شرکت قالیشویی استفاده می کنید، بخوانید. آنها تخفیف و تعداد مشخصی اتاق ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که می دانید اتاق هایی که به چه اندازه ای اشاره می کنند و راهروها و پله ها نیز شامل می شوند. بپرسید که آیا آنها شامل درمان لکه بینی و بوی بد پس از تمیز کردن نیز می شوند.

 

فهرست سوالات چیزی است که ساختن آن ممکن است آسان نباشد. با سوال در مورد روش های شستشوی فرش و اینکه چه چیزی برای فرش های شخصی شما بهترین کار را انجام می دهد، شروع کنید. دریابید که آنها چه مدت گواهینامه و مجوز دریافت کرده اند. سابقه طولانی تر کسب و کار همیشه بهتر است.

 

پس از اینکه لیست کوتاهی از شرکت ها ایجاد کردید و سؤالاتی برای هر کدام نوشتید، با آنها تماس بگیرید. پاسخ هایی را که به شما می دهند یادداشت کنید تا بتوانید پس از اتمام کار، آنها را با هم مقایسه کنید. فقط حقایق را مقایسه نکنید، بلکه میزان احساس راحتی خود را با آنچه به شما گفته اند نیز مقایسه کنید.

 

بعد از اینکه خدمات قالیشویی را انتخاب کردید، قبل از اینکه آنها کار را انجام دهند، حتما یک سند مکتوب را امضا کنید. این اسناد می تواند قرارداد یا فاکتور با صورت ضمانت باشد. حتما جزئیات را با دقت بخوانید. اگر چیزی عجیب به نظر می رسد، قبل از امضا از آنها بپرسید. فقط آن را امضا نکنید زیرا قیمت آن را دوست دارید. شما نیز باید از شرایط و خدمات راضی باشید.

 

هنگام بررسی مراجع، نقطه خالی بپرسید که آیا آنها با هر کسی که در شرکت کار می کند مرتبط هستند یا خیر. در حالی که آنها ممکن است از شرکت برای تمیز کردن فرش‌های خود استفاده کرده باشند، اما وقتی مادر مالک هستند، از نتایج بد صحبت نمی‌کنند. به مراجع خانوادگی اعتماد نکنید مگر اینکه از بستگان خود شما باشند!

 

یک شرکت قالیشویی را انتخاب کنید که شهرت خوبی دارد. از دوستان راهنمایی بخواهید. تبلیغات شفاهی خوب یکی از بهترین راه ها برای یافتن یک شرکت خوب در هر نوع کسب و کاری است. احتمالاً دوستان زیادی دارید که قبلاً از خدمات قالیشویی استفاده کرده اند. از آنها بپرسید که چه کسانی را توصیه می کنند.

 

به عنوان یک قانون کلی بهتر است فرش های خود را هر 12 تا 18 ماه یکبار تمیز کنید. با این حال، شما همچنین باید فرش خاصی را که دارید و همچنین سن آن را در نظر بگیرید. برخی از فرش ها بیشتر از بقیه نیاز به تمیز کردن دارند، بنابراین باید در معادله لحاظ شود.

 

تمیز کردن تمام فرش‌های خانه شما می‌تواند تمام روز طول بکشد و شما را با کمردرد مواجه کند! به خودتان استراحت دهید و با اجازه دادن به حرفه ای ها برای مدیریت آن، نتایج شگفت انگیزی به دست آورید! امیدواریم که این مقاله تمام اطلاعاتی را که برای استخدام یک شرکت عالی نیاز دارید در اختیار شما قرار داده باشد که فرش های شما را کاملاً نو و جدید به نظر برساند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ مطالب آموزشی قرار داده می شود. خوشحال می شیم ما رو دنبال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 314
  • بازدید سال : 1,606
  • بازدید کلی : 6,636