loading...

مطالب کاربردی و آموزشی

آماده شدن برای بارداری جدید یک زمان ترسناک، اما فوق العاده در زندگی شما است. به نظر می رسد کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، چیزهای زیادی برای یادگیری، قرارهای زیادی برای به خاطر سپردن.&n

رامین بازدید : 43 دوشنبه 08 فروردین 1401 نظرات (0)

آماده شدن برای بارداری جدید یک زمان ترسناک، اما فوق العاده در زندگی شما است. به نظر می رسد کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، چیزهای زیادی برای یادگیری، قرارهای زیادی برای به خاطر سپردن. با این حال، ما به این کار ادامه می دهیم تا بازدهی عالی در پایان به دست آوریم. در اینجا چند نکته برای سهولت در بارداری آورده شده است.

 

اگر در دوران بارداری دچار سردرد شدید، حتما از مصرف آسپرین خودداری کنید. ثابت شده است که آسپرین هم برای مادر باردار و هم برای نوزاد مضر است. بهتر است از پزشک خود بپرسید که چه داروهایی برای شما بی خطر است. همچنین سعی کنید با استفاده از کمپرس سرد فشار سر را کاهش دهید.

 

برای یک کلاس ورزشی قبل از تولد که از آن لذت می برید، خرید کنید. می‌توانید در کلاس یوگا شرکت کنید که به شما یاد می‌دهد چگونه ورزش‌هایی را انجام دهید که مخصوص زنان باردار است. این به شما این امکان را می دهد که سلامت خود را حفظ کرده و در تمام دوران بارداری فعال بمانید. همچنین می توانید با پیوستن به کلاس یوگا دوستان جدیدی پیدا کنید.

 

برنامه ریزی کنید تا از بیمارستان یا مراکز زایمانی که قرار است در آن زایمان کنید بازدید کنید. این به شما این شانس را می دهد که انتخابی فعال در مورد محل تولد فرزندتان داشته باشید و همچنین به شما اجازه می دهد تا از جزئیات برنامه مطلع شوید. اطمینان حاصل کنید که با هر جایی که انتخاب می کنید احساس راحتی می کنید.

 

اگر در دوران بارداری برای استراحت کامل شبانه مشکل دارید، سعی کنید در طول روز چرت بزنید. چرت زدن می تواند به کاهش خستگی کمک کند. اگر احساس خستگی می کنید، یک مکان آرام برای استراحت پیدا کنید و سعی کنید تا زمانی که می توانید چرت بزنید. ممکن است ساعت‌ها چرت نزنید، اما هر مقدار کمی کمک می‌کند. سعی کنید از چرت زدن نزدیک به زمان خواب خودداری کنید زیرا هنگام تلاش برای به خواب رفتن شبانه مشکل ایجاد می کند.

 

در دوران بارداری، مهم است که یک شب استراحت کامل داشته باشید. استرس می تواند یکی از دلایل اصلی نخوابیدن باشد. اگر احساس استرس می کنید، فردی را پیدا کنید که بتوانید در مورد مشکلاتی که دارید با او صحبت کنید. بارداری می تواند یک چیز استرس زا باشد و همیشه باید در مورد چیزهایی که باعث استرس شما می شوند صحبت کنید.

 

در دوران بارداری یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید. حفظ این نوع سوابق راه خوبی برای اطمینان از تغذیه مناسب است. آن را با خود در قرار ملاقات با پزشک خود برای بررسی همراه داشته باشید.

 

در صورت امکان، در دوران بارداری در کلاس های زایمان شرکت کنید. این کلاس ها به شما کمک می کند تا در مورد آنچه می توانید در اتاق زایمان انتظار داشته باشید آموزش دهید. دانستن این موارد می تواند به آسان تر کردن کل روند زایمان کمک کند. همچنین اگر می توانید همسرتان را با خود بیاورید تا بدانند چه انتظاری دارند.

 

مصرف ویتامین های دوران بارداری ضروری است. بدن شما قبل، حین و بعد از بارداری به تغذیه اضافی نیاز دارد. اگر قصد بارداری دارید، مصرف این ویتامین ها را از قبل شروع کنید. اگر قبلا باردار هستید، برای شروع خیلی دیر نیست. شما همچنان از مزایای آن بهره مند خواهید شد. آنها را خیلی فراتر از زایمان ادامه دهید. حداقل تا زمانی که شیردهی را قطع نکنید.

 

اگر در دوران بارداری استرس های زندگی به شما وارد می شود، یک ماساژ آرامش بخش قبل از زایمان انجام دهید. بسیاری از درمانگران برای ارائه ماساژ به زنان باردار آموزش دیده‌اند و می‌دانند که از کدام قسمت‌ها اجتناب کنند و همچنین می‌دانند که کدام مناطق ممکن است به بیشترین توجه نیاز داشته باشند. با نزدیک شدن به موعد مقرر، یک ماساژ هدیه ای دوست داشتنی برای خودتان است.

 

تعویض پوشک، تغذیه نیمه شب و کم خوابی زیاد به زودی زندگی شما را تسخیر می کند. همین الان استراحت کنید و از این زمان قبل از کودکی استفاده کنید. قبل از اینکه نیاز به یک نشیمن باشد تا با هم خانه را ترک کنند، به یک تعطیلات یا سفر یک روزه بروید تا کارها را با هم انجام دهید.

 

در سفر با هواپیما نکاتی را رعایت کنید. سه ماهه دوم اغلب به عنوان بهترین زمان برای پرواز یاد می شود، زیرا شما اغلب اوقات حالت تهوع صبحگاهی را تجربه نمی کنید و خطر سقط جنین نیز کمتر است. همیشه ابتدا با پزشک خود صحبت کنید و مطمئن شوید که در هواپیما آب زیادی بنوشید تا هیدراته بمانید. برای جلوگیری از لخته شدن خون، مرتب بلند شوید و راه بروید.

 شما می توانید با خرید زیر دکمه رکابی لباس هایی زیبا به تن کودک خود کنید.

قبل از آمدن فرزندتان، یک یادآوری برای خود در یک مکان برجسته در خانه خود ارسال کنید تا کودک خود را به طرح بیمه درمانی خود اضافه کنید. شما معمولاً 30 روز پس از تولد فرزندتان فرصت دارید تا این کار را انجام دهید، اما فراموش کردن آن در مه آلود شدن والدین آسان است. اگر بیش از حد به تأخیر بیفتد، این امر می تواند فرزند شما را تا زمانی که فصل ثبت نام سالانه فرا نرسد، بیمه نشود.

 

اگرچه می تواند سرگرم کننده باشد، اما هنگام تزئین مهد کودک از نقاشی یا کشیدن کاغذ دیواری در دوران بارداری خودداری کنید تا از بخارات مضر جلوگیری کنید. از شریک زندگی خود یا برخی از دوستان خود بخواهید که از این کارها مراقبت کنند و تا زمانی که رنگ یا چسب کاغذ دیواری خشک شود و اتاق بدون دود شود، بیرون از اتاق بمانید.

 

زمانی که دوران بارداری خود را سپری می کنید، باید کتابی بخوانید که تغییراتی را که بدنتان با آن روبرو خواهد شد به شما آموزش می دهد. مهم است که بفهمید چه چیزی باید انتظار داشته باشید تا وقتی احساس می‌کنید چیز جدیدی مانند لگد زدن کودک یا در نهایت برمی‌گردد، غافلگیر یا نگران نشوید.

 

یک رژیم غذایی سالم در دوران بارداری شامل غذاهایی است که سرشار از مواد مغذی هستند تا به کودک شما کمک کنند تا شروعی عالی داشته باشد. از غذاهای متنوعی استفاده کنید که فیبر، ویتامین و مواد معدنی را فراهم می کند که به رشد مناسب کودک شما کمک می کند. از شر غذاهای بی ارزش غذایی خلاص شوید که کالری دریافتی روزانه شما را بدون هیچ فایده ای برای کودک شما مصرف می کنند.

 

برای کمک به خوابیدن در دوران بارداری روی یک بالش بدن سرمایه گذاری کنید. به دلیل تغییراتی که در بدن ایجاد می شود، پیدا کردن یک موقعیت خواب راحت می تواند دشوار باشد. بالش بدن به شما این امکان را می دهد که از پاها یا پشت خود حمایت بیشتری کنید و به اندازه کافی انعطاف پذیر است که به راحتی مرتب شده و موقعیت جدیدی پیدا کنید.

 

شما می توانید این نکات را با 20 کتاب مختلف ترکیب کنید و هنوز برای هر چیزی که قرار است بیاید آماده نباشید. نکته مهم این است که به یادگیری ادامه دهید و خود را سالم و شاد نگه دارید. به زودی یک نوزاد زیبا در زندگی خود خواهید داشت و همه این کارها ارزشش را داشته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ مطالب آموزشی قرار داده می شود. خوشحال می شیم ما رو دنبال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 1,628
  • بازدید کلی : 6,658