loading...

مطالب کاربردی و آموزشی

بچه دار شدن یک تجربه خاص در زندگی هر زنی است. چه برنامه ریزی شده باشد یا نه، بارداری اغلب یک شادی غیرمنتظره است. یافتن همه پاسخ ها سخت است، اما توصیه های زیادی در این مقاله وجود دارد. در دوران با

رامین بازدید : 34 یکشنبه 04 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

بچه دار شدن یک تجربه خاص در زندگی هر زنی است. چه برنامه ریزی شده باشد یا نه، بارداری اغلب یک شادی غیرمنتظره است. یافتن همه پاسخ ها سخت است، اما توصیه های زیادی در این مقاله وجود دارد.

در دوران بارداری حتما فعال بمانید. از ورزش‌های کم‌تأثیر - پیاده‌روی و شنا - استفاده کنید که شما را در حرکت نگه می‌دارند بدون اینکه فشار زیادی به بدنتان وارد شود. این به جلوگیری از افزایش وزن اضافی بارداری، بهبود کیفیت خواب و افزایش گردش خون در اندام تحتانی شما کمک می کند، که همه اینها در دوران بارداری می تواند چالش برانگیز باشد.

هنگامی که باردار هستید، مهم است که به ورزش ادامه دهید. ورزش به کاهش احتمال سقط جنین کمک می کند و ثابت شده است که به کاهش طول و درد زایمان و زایمان کمک می کند. همچنین، با ورزش در دوران بارداری، به جلوگیری از وزنی که ممکن است اضافه کنید کمک خواهید کرد.

اگر در دوران بارداری خود دچار علائم غیرعادی شدید، از تماس با پزشک خود نترسید. این علائم شامل درد معده، گرفتگی عضلات، خونریزی واژن و به خصوص کاهش سطح فعالیت جنین است. تشخیص اینکه آیا همه چیز از بیرون خوب است یا نه، دشوار است، و بهتر است از پزشک خود بخواهید بررسی کند که آیا چیزی عجیب به نظر می رسد.

هنگامی که قصد انجام هر نوع آزمایشی را دارید، حتماً به پزشک اطلاع دهید که در انتظار فرزند هستید. بسیاری از مواد شیمیایی و فرآیندهایی که در دوران بارداری با آنها در تماس هستید می توانند آسیب نامطلوب به کودک یا عوارض بارداری شما داشته باشند.

در دوران بارداری از رابطه جنسی اجتناب نکنید. بسیاری از زنان این تصور را دارند که رابطه جنسی می تواند به فرزند متولد نشده آنها آسیب برساند، اما این درست نیست. در واقع، رابطه جنسی می تواند مفید باشد. زنان در دوران بارداری سطوح هورمونی بالایی دارند و داشتن رابطه جنسی می تواند به کاهش استرسی که این هورمون ها به آنها می دهد کمک کند.

برای دریافت واکسن آنفولانزا وقت بگذارید. سیستم ایمنی بدن شما ممکن است در دوران بارداری به خطر بیفتد. برخی از زنان واکسن آنفولانزا را برای افزایش ایمنی انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر برای جلوگیری از تزریق هر چیزی به بدن خود به گزینه های طبیعی تری نگاه می کنند. سعی کنید سیستم ایمنی بدن خود را ضعیف نگه دارید. این که به خود اجازه دهید مستعد ابتلا به بیماری ها شوید می تواند برای شما و کودکی که در درون شما رشد می کند خطری ایجاد کند.

هنگامی که باردار هستید و شکم شما در نهایت شروع به بزرگ شدن کرد، برای خودتان لباس بارداری بخرید. قرار است تا چند ماه آینده باردار شوید، بنابراین ممکن است راحت باشید. این همچنین باعث می‌شود تا زمانی که به طور مداوم گسترش می‌دهید، مجبور نباشید به خرید لباس‌های جدید ادامه دهید.

قبل از خواب به موسیقی ملایم گوش دهید و دوش آب گرم بگیرید. هر چه جلوتر بروید، خواب می تواند سخت تر شود. حتی قبل از اینکه به رختخواب بروید، با قرار دادن بدن و ذهن خود در حالت آرام، از داروهای کمک خواب و سایر قرص ها اجتناب کنید. یک دوش آب گرم و موسیقی آرام بخش این کار را برای شما انجام می دهد.

روش های آشپزی جدید را برای تغذیه سالم در دوران بارداری بیاموزید. آب پز کردن، بخارپز کردن یا پختن غذاهای مورد علاقه خود برای کاهش چربی و کالری، راهی عالی برای سالم تر کردن غذای شماست. اگر بیرون غذا می خورید، از پیشخدمت بپرسید که اقلام چگونه تهیه می شوند و از اقلام سرخ شده دوری کنید.

هنگام تلاش برای انجام شمارش ضربات در اواخر بارداری، کودک قبلاً فعال شما ممکن است گهگاه شما را با حرکات کمتر از حد معمول بترساند. اگر نگران هستید، سعی کنید یک نوشابه کافئین دار یا چیزی با مقداری شکر بنوشید. اغلب، این برای بیدار کردن کودک و شروع مجدد حرکات او کافی است.

به یاد داشته باشید که حتی بهترین برنامه ها نیز می توانند تغییر کنند، از جمله برنامه تولد شما. سعی کنید در مورد جزئیات انعطاف پذیر باشید و اگر همه چیز دقیقاً آنطور که تصور می کردید اتفاق نیفتد، خودتان را مورد ضرب و شتم قرار ندهید. در نهایت، احتمالاً حتی اهمیتی هم نخواهید داد که آهنگ مورد علاقه شما هرگز پخش نشده باشد یا هرگز وارد حوضچه زایمان نشده باشید.

از مهم ترین نیاز های افراد مبتلا به فشار خون دستگاه فشار سنج است که حتما باید آن را تهیه کنند.

زمانی که قصد بارداری دارید، قبل از بارداری به پزشک مراجعه کنید. هنگامی که به پزشک مراجعه کردید و باردار شدن را قطعی کردید، شروع به تغییر عادات غذایی خود کنید تا از انواع غذاهای سالم استفاده کنید. همین الان ورزش را شروع کنید! این به شما کمک می کند در دوران بارداری خوش فرم بمانید و خطر سقط جنین را کاهش دهید.

بدون تعویض لباس و یک جفت لباس زیر تازه از خانه خارج نشوید. بارداری کنترل بسیار کمتری بر بدن ما در اختیار ما می گذارد و ممکن است تصادفاتی رخ دهد. بهتر است مانند یک پیشاهنگ پسر عمل کنیم و آماده باشیم تا اینکه مجبور باشیم وسط روز به خانه فرار کنیم زیرا غافلگیر شده ایم.

یادداشت ها و یادداشت های چسبناک را ذخیره کنید و هر چیزی را که قرار است به خاطر بسپارید یادداشت کنید. بسیاری از زنان باردار متوجه می شوند که خاطرات آن ها همان چیزی نیست که قبل از بارداری داشتند. قبل از اینکه خود را در فروشگاه بیابید بدون اینکه بدانید چرا آنجا هستید، با این پیشرفت مقابله کنید.

این ایده خوبی است که کیسه بیمارستان خود را زمانی که به 37 هفته یا بیشتر رسیدید ببندید. اگر در حالی که با عجله از در بیرون می روید، وسایلی را در کیسه نیندازید، احتمالاً وسایلی را که هم می خواهید و هم در بیمارستان به آنها نیاز دارید، به خاطر می آورید.

پول خود را خرج سوتین های خوب کنید. شما قطعا به پشتیبانی اضافی نیاز خواهید داشت. پوشیدن سوتین های خیلی تنگ واقعاً به شما آسیب می رساند و بسیار ناراحت خواهید شد. شما از چند سایز بزرگتر خواهید شد، بنابراین سوتین های پرستاری تهیه کنید که گران نیستند اما از شما پشتیبانی خوبی می کنند.

اگر در دوران بارداری از حالت تهوع صبحگاهی رنج می‌برید، سعی کنید در هنگام تهوع، کراکر نمکی بخورید. کراکر با جذب اسیدهای اضافی معده به آرامش معده شما کمک می کند. مطمئن شوید که کراکر نمکی است، کراکرهای دیگری که حاوی مقدار زیادی کره هستند می توانند حالت تهوع شما را بدتر کنند.

بارداری اغلب به عنوان یکی از معجزات بزرگ زندگی در نظر گرفته می شود. زنان می توانند غافلگیر شوند و با آگاهی از باردار بودن خود سرشار از شادی شوند. گفته می شود، می تواند یک سفر سخت باشد. این اطلاعات را به دل بگیرید و از بارداری زیبای خود لذت ببرید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ مطالب آموزشی قرار داده می شود. خوشحال می شیم ما رو دنبال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 199
  • بازدید سال : 1,491
  • بازدید کلی : 6,521