loading...

مطالب کاربردی و آموزشی

به یاد داشته باشید، در دوران بارداری شما زندگی دیگری را در دستان خود حمل می کنید. با این گفته، می‌خواهید مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است آگاه هستید، تا بتوانید هر دو، خود و فرزندتان را به بهتری

رامین بازدید : 52 پنجشنبه 16 دی 1400 نظرات (0)

به یاد داشته باشید، در دوران بارداری شما زندگی دیگری را در دستان خود حمل می کنید. با این گفته، می‌خواهید مطمئن شوید که تا آنجا که ممکن است آگاه هستید، تا بتوانید هر دو، خود و فرزندتان را به بهترین نحو تغذیه کنید. در اینجا چند نکته در این مقاله وجود دارد که به شما در دوران بارداری کمک می کند.برای یکی بخور! بسیاری از مردم فکر می کنند که چون باردار هستند، می توانند هر چقدر که می خواهند بخورند. این درست نیست. اگر می خواهید بتوانید بدن خود را پس از زایمان برگردانید، باید مطمئن شوید که کالری خود را فقط کمی افزایش می دهید (شما باید حدود 2000 کالری در روز مصرف کنید، نه بیشتر!)برای ورم پا از حمام آب سرد استفاده کنید. یکی از علائم بسیار رایج بارداری تورم پاها و مچ پاها به خصوص در گرما است. حمام آب سرد می تواند جریان خون در پاهای شما را کاهش دهد که به نوبه خود باعث کاهش التهاب می شود. همچنین شما را خنک می کند و بهانه ای می دهد که برای چند دقیقه از پای خود خارج شوید.

در دوران بارداری حتما فعال بمانید. از ورزش‌های کم‌تأثیر - پیاده‌روی و شنا - استفاده کنید که شما را در حرکت نگه می‌دارند بدون اینکه فشار زیادی به بدنتان وارد شود. این به جلوگیری از افزایش وزن بیش از حد بارداری، بهبود کیفیت خواب و افزایش گردش خون در اندام تحتانی شما کمک می کند، که همه اینها می تواند در دوران بارداری یک چالش باشد.به کتابفروشی یا کتابخانه بروید و کتاب هایی درباره بارداری تهیه کنید. مسلح بودن به دانش به شما کمک می کند تا با تمام تغییراتی که بدنتان متحمل می شود کنار بیایید و به شما یاد می دهد چگونه خود را سالم نگه دارید. بارداری طبیعی است، اما هرچه اطلاعات بیشتری در مورد این روند داشته باشید، بهتر پیش خواهد رفت. شروع به پیگیری چرخه قاعدگی ماهانه خود کنید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که چه زمانی تخمک گذاری می کنید. این می تواند به شما کمک کند بهترین زمان برای بچه دار شدن را پیدا کنید. این همچنین به باردار شدن شما کمک می کند زیرا بهتر می توانید تاریخ زایمان را برای کودک خود تعیین کنید.قبل از برنامه ریزی سفر، در دوران بارداری، با پزشک خود صحبت کنید. تمام اطلاعات پزشکی مرتبط را همراه داشته باشید تا در صورت بروز یک عارضه غیرمنتظره آماده باشید.به طور منظم به پزشک کایروپراکتیک خود مراجعه کنید. در دوران بارداری استرس و وزن زیادی بر ستون فقرات، باسن و سایر مفاصل وارد می شود. با داشتن یک تنظیم منظم به خودتان لطف کنید. این باعث می‌شود احساس بهتری داشته باشید، راحت‌تر شوید و از آن دردها و دردهای بارداری جلوگیری کنید.بهترین موضوع برای فکر کردن و فراموشی درد ناشی از بارداری ، فکر کردن در مورد سیسمونی نوزاد است.بگذارید خود را نازک کنید. به خصوص در چند ماه گذشته احتمالاً بسیار ناراحت خواهید شد. با سالن های ماساژ محلی و اسپاهای روزانه خود تماس بگیرید. بسیاری از آنها ماساژ بارداری را ارائه می دهند که برای نیازهای شما طراحی شده است. اگر تاریخ زایمان خود را پشت سر گذاشته اید، برخی از آنها ممکن است واقعاً بتوانند از نقاط فشار برای القای زایمان استفاده کنند.قرارهای قبل از زایمان خود را نادیده نگیرید. هر قرار ملاقاتی که دارید فرصتی برای پزشک یا مامای شما است تا هر مشکلی را شناسایی کند، در حالی که به اندازه کافی زود است که کاری در مورد آن انجام دهد. قرارهای خود را بالاترین اولویت خود قرار دهید و اجازه ندهید هیچ چیزی باعث شود از آنها صرف نظر کنید.

جراح عمومی نسبت به نوشیدن الکل در دوران بارداری هشدار می دهد، بنابراین از هر نوع نوشیدنی در دوران بارداری خودداری کنید. نوشیدن الکل می تواند باعث ایجاد سندرم الکل جنینی شود که می تواند تا آخر عمر برای کودک شما مضر باشد.

 

هنگام آماده شدن برای خواب در دوران بارداری، یک برنامه روتین قبل از خواب تنظیم کنید. فعالیت هایی را بگنجانید که به شما آرامش می دهد. برخی از فعالیت های آرامش بخش، نوشیدن شیر گرم، خواندن کتاب یا دوش آب گرم است. وقتی آرام هستید، راحت تر به خواب می روید. مطمئن شوید که روال خود را طوری تنظیم کرده اید که به خود زمان کافی برای خواب اختصاص دهید.

 

هنگام تزئین مهد کودک جدید خود مراقب سموم و بخارات باشید. اگر قصد نقاشی یا کاغذ دیواری دارید، پنجره ها را کاملا باز نگه دارید و سعی کنید از کارهای سنگین دوری کنید. دست یاری بدهید، اما اجازه دهید دیگران کارهای سنگین را انجام دهند.

 

در اوایل بارداری خود در کلاس زایمان ثبت نام کنید تا بتوانید از دریافت تاریخ هایی که برای شما و مربی زایمان شما مناسب است اطمینان حاصل کنید. با انتظار طولانی، می توانید به طور کامل در کلاس ها شرکت نکنید.

 

اگر در دوران بارداری پشت میز کار می کنید، باید مطمئن شوید که در طول روز زمان های زیادی برای بلند شدن و راه رفتن دارید. نشستن فشار بیشتری را به دنبالچه و باسن شما وارد می‌کند، که در حال حاضر وزن بیشتری را جذب می‌کنند. پیاده روی و جابجایی مکرر از تبدیل شدن به این مشکل کمک می کند.

برای داشتن یک نوزاد سالم، مهم است که طبق برنامه منظم به پزشک خود مراجعه کنید. راه های زیادی وجود دارد که پزشک شما می تواند تضمین کند که شما و کودکتان در طول نه ماه بارداری شما سالم بمانید. مراجعه منظم به پزشک بهترین راه برای دادن اطلاعات مورد نیاز شماست.

 

برای تهیه یک برنامه تولد مکتوب کمی وقت بگذارید. برنامه زایمان شما باید انتظارات دیگران را که به زایمان کمک می کند را پوشش دهد. یک کیف شبانه همراه با بیمه، دوربین، طرح تولد و فرم های پیش ثبت نام باید تهیه شود.

بهتر است در این دوران در مورد خرید سیسمونی نوزاد تحقیق کنید و با همسر خود مشورت کنید.

هنگام تلاش برای باردار شدن، ترسیم چرخه های قاعدگی ممکن است به شما کمک کند تاریخ تخمک گذاری خود را مشخص کنید، یعنی زمانی که بهترین شانس برای باردار شدن را دارید. انواع مختلفی از سایت‌های ترسیم نمودار آنلاین و همچنین اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند وجود دارند که می‌توانند به شما در پیگیری قاعدگی، نوسانات خلقی، علائم و سایر اطلاعات کمک کنند.

 

با توجه به اینکه نه تنها با زندگی خود سر و کار دارید، بلکه می خواهید مطمئن شوید که تمام چیزهایی را که آموخته اید هضم کرده اید. نکات بارداری چیزی نیست که بخواهید به آن توجه کنید، بنابراین اگر مجبور هستید هر از چندگاهی برگردید و این مقاله را دوباره بخوانید تا زمانی که احساس کنید تمام اطلاعات موجود در آن را به خاطر آورده اید، در نهایت فقط بهترین چیزها را برای خود می خواهید و کودک شما، و این مقاله سعی دارد به شما در انجام این کار کمک کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این وبلاگ مطالب آموزشی قرار داده می شود. خوشحال می شیم ما رو دنبال کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 1,610
  • بازدید کلی : 6,640